21.11. - [Day 164] - Sleepy Sunday (again)

Es wird langsam zur Gewohnheit...
Was soll ich groß erzählen, wenn man erst um 7 Uhr morgens heimkommt, schläft man eben. Wobei ich nur bis um 14.00 gepennt hab und mich aber gegen die Semmelknödel entschieden hab. Doch ein bisschen zu faul, sorry ;-) morgen dann...
Zum Abendessen kam dann noch ein echter Landaacher vorbei. Sehr entspannend mo widda e bissl deitsch zu babble. Is halt äfach gemiedlich gell?? Trent hot dann noch e supp fa uns gmacht un ma ham zamme gesse. Kamma nix saache obwohl er mei Semmelbreesel genumme hot, die ich eichendlich fa die Semmelkneedel nemme wolld, mo gugge wie ich des moie mach wer. Jo werd schun basse...

Schä e bissl mo Heimat zufiehle, jetzt häb ich werklich e komisches Gfiehl, awa ich män is jo nimma lang? Kinnts noch e bissli ohne mich aushalte.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen